Godmorgon!

Nyvaken, är ashungrig och känner mig inte alls fräsch. Alltså blir det nog en snabb frukost snart, och sen duschen. Än så länge har jag ingenting planerat för dagen mer än Big Brother. Missade det i fredags, så måste kolla på internet innan det blir nytt program ikväll. Själv hoppas jag att Patrik åker... Han är weird. Vanessa är heller ingen favorit faktiskt. Men Rodney däremot har jag börjat gilla mer och mer. Gillade inte honom alls i början, men han har bättrat sig! Jaja, tur att min Martin inte är nominerad i alla fall. ♥

Nu blev jag väldigt sugen på glass, så jag får nog ta mig en tallrik sen. Haha, jävlar vad fet jag är alltså. Tror helt ärligt att jag gått upp i vikt på senaste. Menmen, jag har försökt innan att äta nyttigare och träna. Men blir det av? Nej, en vecka kanske jag håller på. Ingen mening! Jag är helt enkelt en människa som ska ha lite hull på kroppen! visst, jag klassas kanske inte som tjock, men jag är absolut inte pinnsmal heller. Mitt BMI är underviktigt faktiskt, men med allt fett jag äter lär det inte hållas så länge!


Haha, lite småmullig redan där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0