Hade en hemsk dröm i natt!

Glömde berätta det innan, men gud vilken hemsk dröm jag hade! Eller ja, hemsk och hemsk.. Men för mig var den det. Det värsta är att jag drömt denna äckliga dröm femhundra gånger innan. Men i vilket fall som helst handlade det om min älskade navelpiercing. Ännu en gång drömde jag att den multnade bort!! Seriöst, JAG VILL INTE DRÖMMA DET MER!!!!!

Folk som känner mig väl, och folk som bara känner mig lite grann.. Alla vet att jag har en piercing i naveln, och de flesta har sett den också. För det är en grej som jag älskar att visa, för den är väldigt mycket "jag", och jag tänker aldrig ta bort den. Aldrig i hela mitt liv. Om jag så blir 100 år tänker jag ha ett smycke i min navel. Eh ja.. Normal eller ej, det är frågan.



Hur fint??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0