Lite info om mig..



♥ Min favoritfärg är rosa.

♥ Jag har extrem bacillskräck.

♥ Jag samlar på alla sorters klackskor.

♥ Jag är väldigt flickig av mig...

♥ .. Men lyssnar ändå på hårdrock.

♥ Mitt hår är ganska lockigt/vågigt utan plattången.

♥ Jag faller för brunögda och lite lagom hjulbenta killar.

♥ Jag är livrädd för hundar och småkryp.

♥ Jag vill ha ovanliga, (men fina) namn på mina barn.

♥ Big Brother är min höjdpunkt varje kväll.


Haha, sjukt svårt att komma på grejer, särskilt mot slutet. Men hoppas att dessa grejer duger! Det finns inte så mycket annat att säga om mig själv faktiskt. Nu ska jag sitta och sociala mig med min kära mami, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0